مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم در مراسم تجلیل از دواطلبان عرصه سلامت گفت : مشارکت دواطلبان در حل مسائل بهداشتی و انتقال فرهنگ بهداشت قابل تحسین است .

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، حمید رضا بهزادی افزود : بدون شک نقش محوری داوطلبین در تمامی برنامه های سلامت به ویژه طرح مبارزه با ویروس کرونا و واکسیناسیون علیه این ویروس منحوس انکار نا پذیر و بی بدیل است .

بهزادی با اشاره به حس مسیولیت پذیری داوطلبین در کنترل و مهار بیماریها بیان داشت : داوطلبین سلامت در شرایط پاندمی ویروس کرونا همگام با کادر بهداشتی به منظور کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری کووید همکاری تنگاتنگی دارند .

وی اظهار کرد : پیام داوطلبین سلامت سرود زیبای سلامت است ، سرودی سرشار عطوفت و مهربانی که سلامتی را به ارمغان می آورد.

حاجبی امام جمعه شهرستان قشم در این مراسم گفت : داوطلبین انسانهایی هستند که در زمان مشکلات بدون هیچ چشم داشتی در خط مقدم هستند ، و سنگر های خدمت برای کسانی که عشق به خدمت دارند تنگ و کم نیست و بدنبال راهی برای انجام خدمت میگردند ، و آنچه که مهم است خدمت خواهد بود  .

شیخ خطیب امام جمعه اهل تسنن شهر قشم در این مراسم عنوان کرد : حفظ سلامت انسان از حفظ جان هم با اهمیت تر است ، و داوطلبین بدون مسیولیت شغلی در کنار مدافعین سلامت و سنگر بانان سلامت حضور پیدا میکنند و این اقدام بسیار ارزشمند است .

آیین تجلیل از داوطلبان سلامت شهرستان قشم بمناسبت روز جهانی داوطلب در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم برگزاری شد.

این مراسم با حضور حاجبی امام جمعه شهرستان قشم ، شیخ خطیب امام جمعه اهل تسنن ، رییس شورای اسلامی شهر قشم و جمعی از مسیولین و داوطلبین برگزار شد .

همچنین از داوطلبین هلال احمر ، کمینه امداد ، سمن ها و واحد های صنفی که در دوران شیوع ویروس کرونا، با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی ، به سلامت جامعه کمک کردند با اهدا لوح از تقدیر شد.

انتهای پیام