نشستی با حضور محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و بندر خمیر در مجلس شورای اسلامی و عبدالرحیم سلمانی شهردار و محمد زرنگاری بخشدار جزیره هرمز در خصوص بررسی مسائل و مشکلات گردشگری جزیره هرمز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های منحصربه‌فرد گردشگری جزیره هرمز گفت: جزیره هرمز با وجود ویژگی‌های طبیعی و تاریخی به یکی از مقاصد گردشگری ایران در فصل زمستان تبدیل‌شده است.

محمد محسنی با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به گردشگران ورودی به جزیره هرمز و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در اولویت کاری این اداره‌کل قرار دارد، افزود: خدمات‌رسانی به گردشگران و روند ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در جزیره هرمز را پیگیری می‌کنیم.

محسنی ادامه داد: در همین راستا، فرایند سرمایه‌گذاری در جزیره هرمز را تسهیل می‌کنیم.

وی تأکید کرد: با توجه به حجم بالای ورود گردشگران به جزیره هرمز، استقرار نمایندگی فعال در این جزیره ضروری است و این مهم در دست اقدام است.

احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و بندر خمیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست قول پیگیری مشکلات جزیره هرمز را از طریق استانداری داد. او طی تماس تلفنی با مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور پیگیر ماشین‌آلات و … زیرساختی برای جزیره هرمز شد.

انتهای خبر