مدیر کل ورزش وجوانان هرمزگان اظهارداشت: شاهد میزبانی نهمین هم اندیشی و دانش افزایی دبیران شورای پژوهشی ادارات کل ورزش وجوانان هستیم و خدمت همه حاضرین در این همایش خیرمقدم عرض می نمایم.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، امیاری اظهارداشت:امروز شاهد میزبانی نهمین هم اندیشی و دانش افزایی دبیران شورای پژوهشی ادارات کل ورزش وجوانان هستیم و خدمت همه حاضرین در این همایش خیرمقدم عرض می نمایم.

وی افزود:استان هرمزگان یکی از استان های ویژه کشور است که نقش مهمی در اقتصاد و سیاست کشور داردبطوریکه هرمزگان ۵۶درصد از اقتصاد کشور را تامین می نماید و بیش از۱۲۰۰کیلومتر نوار ساحلی دارد که جاذبه های دیدنی و گردشگری بسیار زیبایی در این نوار ساحلی قرار گرفته است.

متولی ورزش وجوانان استان بیان داشت:استعداد های ورزشی فراوانی در استان در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی،عشایری و روستایی وجود دارد و ورزش یک امر بسیار مهم ‌تاثیر گذار در جامعه است و نیاز است برنامه ریزی اساسی و هدف گذاری منسجم در امر توسعه و پیشرفت ورزش در استان داشته باشیم.

امیاری خاطر نشان کرد:نگاه علمی تر به ورزش باعث سوق دادن ورزشکاران به سمت و سوی پیشرفت ورزش می شود ودکتر سجادی وزیر ورزش وجوانان و مهندس دوستی استاندار هرمزگان نگاه ویژه و تاثیر گذاری به ورزش دارند و درهمه زمینه ها تاکنون حمایت لازم را از ورزش داشته اند .

وی تصریح نمود :۷۴سمن در شاخص های مختلف در استان فعالیت دارند که امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی تعداد بیشتری از این سمن ها را در استان فعال نماییم.

در ادامه رئوفی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری اظهارداشت :خوشحالیم که امروز به مناسبت هفته پژوهش میزبان این همایش کشوری هستیم و پژوهشگر فردی است که بدنبال پاسخ برای تمامی فرضیه هاست.

وی بیان داشت: ورزش یک علم و تخصص است و ضروری است که دبیران شورای پژوهشی ورزش وجوانان استانهای کشور بدنبال پاسخ به فرضیه ها باشند.

در ادامه احمد مرادی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی بیان نمود:قطعا این هم اندیشی نتایج و خروجی خوبی بدنبال خواهد داشت.

وی افزود: سالیان درازی است که در حوزه ورزش فعالیت دارم و سعی داریم توقعات و انتظاراتی که مردم از ما دارند را برآورده نماییم وامیدواریم با اجرای آمایش سرزمینی بتوانیم بر اساس نیاز و مشکلات هر منطقه برنامه ریزی کنیم تا شاهد انجام عملکرد های خوبی در زمینه های مختلف ورزش و جوانان باشیم.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان نمود:با پژوهش و تجربه و علمی برنامه ریزی کردن در تمام حوزه ها میتوانیم به اهداف مان جامعه عمل بپوشانیم.

لازم بذکراست. نهمین هم اندیشی و دانش افزایی دبیران پژوهشی ادارات کل ورزش وجوانان کشور دربندرعباس در حال برگزاری است.

انتهای پیام