فرماندار قشم گفت : نگاه ما به رسانه به عنوان یک بستر است و نه ابزاری که هر کس بتواند با هر مدلی که می‌خواهد از آن بهره گیری کند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،محمد محمدحسینی ، افزود : قلم تحلیلی، آینده نگری و نگاه به چشم اندازها از نیازهای شهرستان قشم است و باید در قلم زنی ها به سند های بالادستی و سیاست های مورد تاکید رهبر معظم انقلاب هم توجه شود.

محمدحسینی، با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان و آزادگان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش اظهار داشت: خبرنگاران چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای جامعه در بیان دغدغه ها، مصائب و مشکلات هستند که می توانند زمینه بهبود شرایط و تغییر را فراهم آورند.

وی ، خبرنگاران را طلایه داران خط مقدم اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی جامعه و سرداران و سربازان جبهه فرهنگی و رسانه ای توصیف و اضافه کرد: بزرگ خبرنگار واقعه کربلا حضرت زینب کبری (س) و حضرت امام سجاد(ع) هستند که با روایت دقیق حقایق از تحریف و فراموشی نهضت عاشورا جلوگیری کردند.

فرماندار شهرستان قشم ادامه داد: در حوزه حمایتی از اصحاب رسانه در شهرستان قشم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم داشت.
در این آیین رسمی و صمیمی از ۳۰ تَن از خبرنگاران، پیشکسوتان رسانه و همچنین فعالان فضای مجازی که پیرامون بازنشر اخبار و انتقال مطالب از طریق شبکه های مجازی فعالیت می کنند تقدیر شد.
۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده که امسال با عاشورای حسینی مقارن شده است.

انتهای پیام