سردار "اباذر سالاری" با حضور در پای صندوق های رآی ضمن ستایش حضور مردم در رأی گیری از عملکرد و اقدامات شایسته نیروی انتظامی در برقراری و حفظ نظم و امنیت انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ؛ سردار “اباذر سالاری” ضمن انداختن رآی در صندوق، نیروی انتظامی را به عنوان یک رکن در موضوع امنیت دانسته واین نیرو را همیشه در همه صحنه ها حاضر و از زحمات فرمانده انتظامی استان و تلاش شبانه روزی پلیس هرمزگان در راستای هرچه بهتر انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: نیروی انتظامی استان هرمزگان از از ماه ها قبل با انجام جلسات متعدد، با برنامه ها و هماهنگی ها مشترک با سپاه در جهت برقراری امنیت پایدار برای حضور گسترده مردم در پای صنوق های رأی از هیچ کوششی فرو گذار نکردند.

فرمانده سپاه امام سجاد، نیروی انتظامی را سربازان و جان برکفان ولایت و خادمان بی ادعای مردم دانست و اذعان کرد: خدمت صادقانه و بی منت پلیس در تمام عرصه ها خصوصا در انتخابات قابل ستایش است.

این مقام ارشد نظامی در استان در پایان از تلاش های بی دریغ و شبانه روزی نیروی انتظامی استان در راستای مبارزه با جرایم و آسیب های اجتماعی و برنامه ریزی در جهت حضور هرچه باشکوه تر مردم در صحنه انتخابات سپاس گذاری کرد.