دومین جلسه کمیته امنیتی ، انتظامی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم باهدف هم‌افزایی دستگاه‌های نظامی و انتظامی به‌ منظور ارائه خدمات مطلوب و تأمین امنیت گردشگران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، رییس کمیته امنیتی ، انتظامی و ترافیک قشم در این جلسه اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال نزدیک به یک‌میلیون گردشگر در تعطیلات نوروزی به جزیره سفر کنند و تعامل دستگاه‌های خدمات رسان باید در بیشترین حالت باشد.

کوروش قاسمی ادامه داد: ارائه خدمات مطلوب و تأمین امنیت گردشگران در حوزه‌های حمل‌ونقل، تسهیل تردد در مبادی ورودی و خروجی، تأمین کالاهای اساسی، ساماندهی سفرهای دریایی، ساماندهی شرایط اسکان گردشگران در کمپ پارک‌ها و اماکن اقامتی پیگیری می‌کنیم.

قاسمی در بخشی دیگر از سخنان خود از تشکیل کارگروه‌های مختلف در حوزه امنیتی با حضور کارشناسان حراست و اعضای کمیته خبر داد و افزود: در این کارگروه‌ها تلاش می‌شود با تدوین برنامه‌های تخصصی خدمات ارائه‌شده به گردشگران ارتقاء یابد.

وی ضمن تقدیر از تعامل و همکاری ارگان‌های نظامی و انتظامی شهرستان افزود: با توجه به همکاری که هم‌اکنون بین سازمان و سایر ارگان‌ها وجود دارد، انتظار می‌رود امسال نوروز آرامی در پیش باشد.

در این جلسه اعضاء، ضمن بررسی تجربیات سال‌های گذشته به‌منظور آسیب‌شناسی و جبران کمبودها، راهکارهای ارتقای خدمات را بررسی کردند.

گفتنی است، مسوولین شهرستان در سخنرانی‌های خود در این جلسه، یک‌صدا بر اهمیت تأمین امنیت گردشگران نوروزی تأکید کردند و این موضوع را جزو اولویت‌های نوروز امسال برشمردند و بر اهمیت کمیته امنیتی، انتظامی و ترافیک به‌عنوان حساس‌ترین کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر قشم تأکید کردند.

انتهای خبر /