مدیر اداره حقوقی و امور قراردادهای شهرداری در خصوص نشست تخصصی و همايش آموزشی قضات دیوان عدالت اداری عنوان کرد :این سمینار با هدف و تبادل نظر و بررسی چالش ها و مسائل حقوقی کمیسیون ماده ۱۰۰ در جهت رفع ابهامات و ایرادات در این کمیسیون برگزار مي شود.


به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، فهیمه جمعه پور با اشاره به پیچیدگی هایی که در بخش‌های مختلف دعاوی کمیسیون ماده ۱۰۰ وجود دارد گفت رفع این ایرادات و ابهامات نقش مهمی را در راستای احقاق حقوق افراد می‌تواند ایفا کند
جمعه پور تاکید کرد :با توجه به رشد فزاینده جمعیت و نیز توسعه ناموزون شهرها تخلفات ساختمانی با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی بالا رفته و شهرداری ها در این رهگذر در خصوص کمیسیون ماده ۱۰۰ به عنوان اصلی ترین محور مقابله با این قبیل تخلفات باید مکانیزم های بهتری را بکار گیرد.
وی با بیان اینکه کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری یکی از کلیدی ترین و حساس ترین واحد شهرداری می باشد تصریح کرد: قانونگذار به منظور بازدارندگی از ساخت و سازهای غیر اصولی چه از نظر شهرسازی و فنی و چه از نظر زیبایی و منظر شهرها بررسی دقیق نسبت به ماده ١٠٠ داشته تا جایی که اکثر شهروندان با این ماده قانونی آشنا هستند. لذا رفع تمام ابهامات و ایرادات از ضروریات می باشد.
جمعه پور افزود : تبادل اندیشه و نکته نظرات از جنبه های مهم و راهبردی این مراسم است و این همایش با هدف تبادل نظر و بررسی چالش ها و مسائل حقوقی کمیسیون ماده ۱۰۰ در جهت رفع ابهامات و ایرادات در این کمیسیون برگزار خواهد شد.
سومین نشست و همایش تخصصی حقوقی در پنج شنبه ١۴٠١/٢/٢٩در شهر بندر عباس- تالار فردوسی شهرداری با حضور قضات مدیران و مسؤلین استانی حوزه های حقوقی شهرداری ها برگزار خواهد شد.
انتهای پیام