رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گلزار شهدا و غبارروبی گلزار شهدای پردیس دانشگاه و تجدید میثاق با شهدا حضور یافت .

 به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، گفت : این برکات امنیت و آرامشی که ما داریم از خون این شهیدان نشات گرفته است.

 غلامعلی جاودان افزود: در حوزه آموزش پزشکی در کشور ۶۷ دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد که در قبل از انقلاب بسیار کم بود و این اهمیت علم و دانش در توسعه کشور دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت : خدمات بهداشت و درمان ما در دورترین جای کشور توسط تیم سلامت ما مشغول ارائه خدمات پزشکی هستند که ما باید قدردان باشیم و شرایط قبل و بعد از انقلاب را بشناسیم و بدانیم .

در این برنامه حجت الاسلام و المسلمین سید عباس تقوی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن عرض تبریک به مناسبت دهه فجر بیان داشت: این امام بود که ملت را شجاع کرد ، امام بود که به این ملت درس عزت و اقتدارداد ؛ ملت ما در دفاع از اسلام و نظام سنگ تمام گذاشتند و ما باید حق نوکری مردم را بجا بیاوریم.

در این مراسم اعضای ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر در دانشگاه و جمعی از مسئولین حضور داشتند.

همچنین در اولین روز از دهه مبارک فجر با حضور دکتر یحیی میرزاده معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، سید عباس تقوی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی از کارکنان، دانشجویان و اساتید دانشگاه همایش قایقرانی در محل پیست هیات قایقرانی استان برگزار شد.

انتهای خبر