جلسه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا مدیر بحران و پدافند غیر عامل شهرداری بندرعباس با جمعی از مدیران شهرداری بندرعباس از جمله سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری ، سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر ، مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری و مسئولین مرکز بهداشت بندرعباس در سالن کنفرانس مدیریت بحران وپدافند غیر عامل شهرداری برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، مظفر آرمیده مدیر این مجموعه از ارگان ها و دستگاه های اجرایی و ستادی که از زمان شیوع ویروس کرونا در حال انجام اقدامات و فعالیت های پیشگیرانه مختلفی برای ایمنی و حفاظت شهروندان می باشند، تشکر و قدردانی کرد.

وی از همکاران حاضر در جلسه طبق بخشنامه ها و موارد ابلاغی از سوی مراجع ذی صلاح خواستار شد به ادامه تلاش های مجاهدانه دستگا ههای اجرایی حوزه مربوطه به رعایت کردن پروتکل های بهداشتی چون فاصله گذاری فیزیکی ، استفاده از ماسک ، ضدعفونی کردن مراکز عمومی و پرتردد از جمله ضدعفونی و رعایت این اصول در پایانه های مسافری ، سالن های فروش بلیط و مسافرتی ،انبارداران واقع در پایانه ، ضدعفونی کردن ناوگان حمل و نقل عمومی ، استفاده از ماسک توسط مسافرین ، سرویس های بهداشتی پایانه و…. با همکاری و نظارت سازمان مدیریت حمل و نقل بار ومسافرصورت گیرد.

آرمیده ضمن اشاره به تلاش شبانه روزی مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری بیان کرد: ساماندهی ، جمع آوری و نظارت دستفروشان در سطح شهر ، رعایت کردن پروتکل های بهداشتی در بازار ماهی فروشان و نظارت ویژه بر آن جهت پیشگیری از ویروس کرونا و ایمنی و سلامت شهروندان با توجه بیشتری انجام گیرد.

مدیر بحران و پدافند غیر عامل شهرداری بندرعباس گفت : از شهروندان انتظار می رود با رعایت الزامات بهداشت فردی ، استفاده از ماسک ، رعایت فاصله فیزیکی ، عدم حضور در مکان های پرتجمع ، ضدعفونی کردن ، مسافرت نرفتن و دوری از دورهمی های خانوادگی از موارد مهمی است که سبب کنترل و ریشه کن کردن هر چه زودتر  ویروس  کرونا می شود.