سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان هرمزگان گفت: به منظور تسهیل و شتاب در خدمت‌رسانی به مشترکان گاز طبیعی، از سال جاری همه خدمات مرتبط با شرکت گاز در دفاتر پیشخوان دولت و بستر الکترونیک، ارائه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، سید مجید رضوی، در خصوص ارائه خدمات این شرکت به مشترکین، افزود: با هدف افزایش رضایتمندی مشترکان، دسترسی آسان به خدمات و جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان، از سال جاری همه خدمات مرتبط با شرکت گاز استان شامل ۲۲ خدمت، صرفا در دفاتر پیشخوان دولت مستقر در سطح شهر  و هم چنین بدون مراجعه حضوری به امور مشترکین شرکت گاز در سطح استان، در بستر الکترونیک و با مراجعه به سایت  این شرکت و به آدرس es.nigc-hpgc.ir ( بخش ورود مشترک) ارائه می‌شود.

رضوی ، عنوان کرد: باتوجه به رشد و تعالی سازمانی، تمامی تلاش همکاران ما این است  که مردم در منزل خود نسبت به انجام امور و دریافت خدمات مدنظر خود از شرکت گاز اقدام کنند و با اجرای این طرح، شهروندان هرمزگانی می توانند از نزدیک‌ترین دفاتر پیشخوان در محل زندگی خود و یا از طریق موبایل و یا کامپیوتر در منزل خویش، از ۲۲ خدمت شرکت گاز بهره مند شوند.

وی ،  تصریح کرد: ۲۲ خدمت برون‌سپاری شده این شرکت در دفاتر پیشخوان دولت شامل اشتراک‌پذیری(مشترکین جزء و عمده)، ارائه قبض المثنی، ارائه استعلام بدهی، استعلام سازمان‌ها، تغییر نام، اصلاح آدرس، ثبت رقم کنتور، اصلاح قبض، تغییر ظرفیت، تغییر نوع مصرف، رفع اشکال قبض گاز، تست کنتور، نصب علمک، جمع‌آوری تجهیزات، جابه‌جایی علمک، قطع و وصل مجدد، ارائه جزئیات محاسبه صورتحساب، تفکیک کنتور، درخواست فسخ و تعویض کنتور گاز است.

انتهای پیام