فرماندار شهرستان بندرعباس در جلسه شورای اداری شهرستان بندرعباس بر پاسخگویی مدیران و دستگاه های دولتی در کوتاه ترین زمان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، محمد مرودی در اولین جلسه شورای اداری شهرستان در سال ۱۴۰۲ گفت : همه مدیران و روسای دستگاه های دولتی باید به بهترین نحو و در کوتاه ترین زمان پاسخگوی مشکلات و مطالبات مردم باشند.

مرودی ادامه داد : در نظام جمهوری اسلامی مسوولان جایگاهی جز خدمتگذاری به مردم ندارند و باید درخواست‌های مردم به سرعت رسیدگی و پاسخ داده شود

وی در خصوص پروژه های معطل مانده در سطح شهرستان باتوجه به تاکیداستاندارمحترم بیان کرد : شاهد آن هستیم که بعضی از طرح‌ها و پروژه‌ها سال‌هاست معطل مانده،و انتظار مردم این است که ما بتوانیم در یک مدت زمان معقول تکلیف این طرح‌های نیمه‌تمام را روشن کنیم.

رئیس شورای اداری شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تاکید کرد : سرکشی و تکریم از خانواده های شهدا،ایثارگران و جانبازان را جز اولویت های کاری خود قرار دهید

مرودی اطلاع رسانی در خصوص کارهای انجام شده ، از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان خواست تا اقدامات صورت گرفته توسط دولت را به مردم گزارش دهند.

عالی ترین مقام دولت در شهرستان بندرعباس با اشاره به اینکه قانون‌مداری را در راس برنامه های خود می دانیم تصریح کرد: در اجرای قانون تخطی و کوتاهی از هیچ مدیر و دستگاهی پذیرفته نیست و مدیران باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.

گفتنی است ، در ابتدای این جلسه محمد حسینی تختی مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و همچنین سرهنگ حیدری رئیس پلیس راهور شهرستان بندرعباس گزارشی از عملکرد دستگاه های خود را ارائه کردند.

انتهای خبر /