رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با فرماندار بندرعباس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از بازارهای بندرعباس بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز،  خلیل قاسمی اظهار داشت: با توجه به قرمز بودن شهرستان بندرعباس در این ایام و لزوم فعالیت واحدهای صنفی، از نزدیک روند رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در سطح بازارها را رصد کردیم.

وی افزود: از صنوف و مراجعینی که در شرایط کنونی، پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی را رعایت می کنند، تشکر و قدردانی می نماییم.

قاسمی تصریح کرد: تعداد معدودی از کسبه و مراجعه کنندگان در سطح بازار، پروتکل های بهداشتی را راعایت نکرده که مقرر شد تیم مشترکی از بهداشت، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و دستگاههای ذیربط از امروز با جدیت بصورت مستمر از بازارها بازدید و واحدهایی که رعایت نمی کنند، ضمن اخطار اولیه، برای بار اول یک هفته و برای بار دوم ۲ هفته پلمپ خواهند شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: طبق نشستی که با روسای اتحادیه صنفی داشتیم می بایست به واحدهای صنفی زیر مجموعه خود اخطار لازم را بدهند تا هم واحدهای صنفی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و هم از دادن خدمات به مشتریان بدون ماسک جلوگیری کنند.