دومین نشست هیات فنی مراکز مشاوره و کارآفرینی استان هرمزگان برگزار و طی آن با راه اندازی 2 مرکز جدید و تمدید فعالیت 7 مرکز دیگر موافقت شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز،  امروز دومین نشست هیات فنی مراکز مشاوره و کارآفرینی استان هرمزگان با حضور نمایندگان پارک علم و فناوری، صندوق کارآفرینی امید، مرکز کارآفرینی دانشگاه هرمزگان و کانون کارآفرینی استان برگزار شد.

در این نشست که با دستورکار تصویب درخواست راه اندازی ۲ مرکز مشاوره کارآفرینی جدید در استان و بررسی عملکرد و تمدید مراکز مشاوره کارآفرینی که مدت حکم فعالیتشان تمام شده بود برگزار شد اعضای هیات با راه اندازی ۲ مرکز جدید و تمدید فعالیت ۷ مرکز موافقت کردند.

 مدیر اداره توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی از مراکز مشاوره کارآفرینی، شتاب دهنده، فضای کاری مشترک و کافه کارآفرینی تشکیل شده است.

زینب شاهی افزود : تاکنون ۲۲ مرکز مشاوره در استان هرمزگان فعال شده اند که ۷ مرکز( ۴ مرکز در شهرستان بندرعباس، ۲ مرکز از جزیره کیش و یک مرکز از شهرستان بستک )زمان فعالیتشان به پایان رسیده بود که با تمدید فعالیت آن ها موافقت شد.

وی با بیان اینکه ۲ مرکز جدید مشاوره کارآفرینی در شهرستان بندرعباس راه اندازی می شود،خاطرنشان کرد: مراکز مشاوره ای که زمان فعالیتشان به اتمام رسیده است باید به منظور تمدید حکم فعالیت درخواست تمدید را به اداره کل ارسال کنند و پس از بررسی عملکرد مراکز و رضایت بخش بودن آن در نشست هیات فنی مراکز مشاوره و کارآفرینی استان هرمزگان رای به تمدید فعالیت داده می شود.