شرکت پالایش گازسرخون و قشم وظیفه اصلی خود را در حوزه تولید پایدار گاز در سال جاری باموفقیت انجام داده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، مدیرعامل شرکت پالایش گازسرخون و قشم همزمان با روزهای پایانی سالجاری ،از تامین بخشی از انرژی مورد نیاز کشور در سالجاری و بالاخص فصل زمستان در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی درجامعه و به جهت خدمت رسانی به هموطنان عزیز در سراسر کشور و استان خبرداد.

محمدحسین نوروزی در ادامه بیان کرد: مسئولین ، کارشناسان و کارکنان توانمند این شرکت نقش مهمی در مدیریت تولید پایدار گاز در طول سال و بالاخص در فصل سرما داشته اند و عبور با آرامش از زمستان سالجاری را نتیجه تلاش شبانه روزی همکاران در بخش های مختلف این شرکت دانست.

وی با اشاره به آرامش موجود در جامعه در فصل سرد زمستان سالجاری، این امر به واسطه مدیریت خوب انجام شده در پالایشگاه گاز سرخون واقع در جنوب کشور و برنامه ریزی مناسب ، تلاش همه جانبه و نیز بهره گیری از توان و تجربه متخصصان، کارشناسان و کارکنان این شرکت و در کنار آن در فضایی سرسار از صمیمیت و همدلی همکاران عملیاتی و ستادی بخش های مختلف نسبت به یکدیگر برشمرد.

این مقام مسئول اظهار داشت: در واقع پالایشگاه گاز سرخون در راستای تحقق اهداف و برنامه های سازمانی صنعت گاز کشور در بخش فراورش و تولید پایدار گاز موجب شد که امسال هم همانند سنوات گذشته ، علیرغم شرایط سخت  و دشوار شیوع ویروس کرونا، عبور موفقی همراه با آرامش را از زمستان سال ۹۹ تجربه کند.

محمدحسین نوروزی در پایان گفت : پالایشگاه گاز سرخون واقع در جنوب شرق استان هرمزگان با همکاری شرکت بالادستی وتلاش شبانه روزی مدیران و کارکنان بخش های مختلف بهمراه برنامه ریزی مناسب ، تولید روزانه و دائمی در راستای خدمت رسانی به بخش های خانگی ، صنایع ، تجاری و غیره در شرایط سخت ، حساس و نفس گیر در فصل زمستان سالجاری با موفقیت کامل انجام پذیرفت.