شهردار بندرعباس گفت: با تلاش نیروهای شهرداری بندرعباس جمع آوری گل و لای حاصل از آبگرفتگی معابر و پاکسازی سطح مناطق چهارگانه شهرداری به طور مستمر در حال انجام است .

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، مهدی نوبانی با اشاره به اینکه تمام نیروهای شهرداری بندرعباس برای خدمات رسانی به شهروندان در زمان بارندگی در صحنه حضور داشتند، تصریح کرد: بعد از بارندگی شاهد آبگرفتگی و وجود گل و لای در شهر بودیم، و تمام نیروهای شهرداری، فضای سبز، پسماند، بحران، آتش نشانی و…در حال خدمات رسانی در سطح شهر هستند و تاکنون بیشتر معابر و خیابان های شهر از آثار بارندگی پاکسازی شده است.
نوبانی گفت:رفع آبگرفتگی جداول، جمع آوری زباله، نخاله ها از سطح شهر، جمع آوری شاخ و برگ درختان شکسته شده و… از جمله اقداماتی است که توسط نیروهای شهرداری از زمان بارندگی تاکنون انجام شده است.
نوبانی افزود: در طوفان شب گذشته شهر بندرعباس حدود ۲۷۰ مورد شکستگی و سقوط درختان رخ داده که نیروی های شهرداری در حال جمع آوری شاخ و برگ این درختان هستند تا مشکلات سریعتر برطرف شود.

وی تأکید کرد:شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مشکل در معابر، خیابان ها و کوچه ها می توانند با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند تا نیروهای شهرداری با حضور به موقع خود در محل، اقدامات لازم جهت رفع مشکل پیش آمده انجام دهند. انتهای پیام