مدیرعامل آبفا هرمزگان از اتمام تعمیرات اساسی آب شیرین کن سیریک و افزایش ظرفیت آب تولیدی این سایت خبر داد و گفت: هم اکنون آبِ شهر سیریک به پایداری لازم رسیده و مشترکان به طور شبانه روز از آب شرب بهداشتی بهرمند شده اند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،امین قصمی افزود: تعمیرات اساسی این سایت آب شیرین کن شامل تعویض ممبران ها، اصلاح فرایندهای پیش تصفیه و تعمیرات بوده که با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال توسط سرمایه گذار این پروژه و به منظور افزایش ظرفیت تولید و پایداری منابع آبی سیریک اجرا شده است.

قصمی همچنین ادامه داد: با ساخت آبگیر جدید و افزودن یک واحد تولیدی جدید در سال آینده نیز، مازاد تولید صرف آبرسانی به روستاهای حومه این شهر خواهد شد.

وی اضافه کرد: ترمیم مخازن ذخیره آب این شهر نیز با هدف جلوگیری از هدررفت آب اجرا شده است.

مدیرعامل آبفا استان خاطرنشان کرد: طی انجام تشریفات مناقصه، پیمانکار پروژه اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب محله چالاکو شهر سیریک نیز مشخص شده که تا ابتدای سال آینده، عملیات اجرایی این پروژه به طول تقریبی ۸ کیلومتر آغاز می شود.

لازم به ذکر است، پیش از این آب شهر سیریک بدلیل مشکلات تولید، به صورت نوبت بندی انجام می شد که با اجرای این پروژه ها، میزان آب تولیدی از یکهزار و ۳۰۰ مترمکعب در شبانه روز به دو هزار و ۸۰۰ مترمکعب افزایش یافته است.

انتهای پیام