فرمانده انتظامی استان هرمزگان از تکریم و احترام همکاران شاغل و بازنشسته کشور با پذیرش و اسکان 642 خانواده به تعداد 3 هزارو 870 مسافر و میهمان نورزی از اقصی نقاط کشور در این استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، سردار “غلامرضا جعفری” در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای تکریم و احترام همکاران شاغل و بازنشسته کشور و میهمان نوازی از آنان در ایام تعیلات نوروز، از شروع طرح نوروزی تدابیر و پیش بینی های لازم جهت پذیرش و اسکان میهمانان در مرکز استان و چند شهر مسافر پذیر اندیشیده شد.

جعفری با بیان اینکه ما همواره به دنبال فرصتی جهت بهره مندی از شرایط و امکانات برای ارتقاء روحیه کارکنان و خانواده‌های محترمشان هستیم،  افزود: در این رابطه علاوه بر اماکن رفاهی مجموعه انتظامی استان با هماهنگی و همکاری خوب آموزش و پرورش استان تعداد ۱۰مدرسه مشخص و امکانات اولیه اسکان در این مکان ها فراهم گردید.

وی ، اظهارداشت : در این راستا در نوروز ۱۴۰۲ مجموعا تعداد ۶۴۲ خانوار از کارکنان انتظامی شاغل ،بازنشسته و خانواده معظم شهدا به تعداد ۳ هزارو ۸۷۰ نفر از اقصی نقاط کشور با حضور در استان هرمزگان، در ستاد اسکان انتظامی پذیرش و یک پک رایگان تحویل ودر محل های تعیین شده اسکان یافتند که این اقدامات موجب رضایتمندی و خرسندی میهمانان و مسافران شد.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: در این راستا در شهرستان بندرعباس به عنوان مرکز استان و قطب اصلی گردشگری هرمزگان ۳۸۷ خانواده به تعداد ۲هزار و ۳۶۵ نفر، شامل ۲۴۱ خانوده شاغلین، ۱۴۴ خانواده بازنشسته و ۲ خانواده معظم شهدا اسکان یافته اند.

وی میزان اسکان مسافران در جزیره گردشگری قشم را بعنوان قطب دیگر گردشگران به این استان تعداد ۲۵۵ خانواده به میزان هزار و ۵۰۵ نفر عنوان کرد و ادامه داد: در این جزیره زیبا از این میزان همکاران گردشگر شامل ۱۷۵ خانواده شاغلین، ۷۲ بازنشسته و ۸ خانواده معظم شهیدان بوده اند.

جعفری با تقدیر از مدیران و کارکنانی که در زمینه پذیرش، اسکان و میهمان نوازی از مسافران در ایام تعطیلات نوروز بصورت شبانه روز فعالیت داشتند تقدیر کرد و بیان داشت: مأموران انتظامی به درستی و به حق در سخت ترین شرایط، سخت کوش ترین کارکنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و شایستگی دارند که به ازای خدمات آنها، مشکلات زندگیشان را به گونه ای نیکو حل کنیم و در راه ارتقاء معیشت این عزیزان قدم برداریم.

انتهای خبر /