رئیس سازمان صمت هرمزگان با امام جمعه شهرستان حاجی آباد دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، خلیل قاسمی در این نشست، ضمن تشکر از همراهی حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم شریفی گفت: شهرستان حاجی آباد دارای ظرفیت و قابلیت فراوانی است و برای مثال می توان به معدن و طرح فرآوری سنگ آهن تنگ زاغ اشاره نمود.

قاسمی افزود: وجود کارخانه الکل بعنوان تنها کارخانه تولیدی الکل ۹۶ درصد استان از دیگر مزیت این شهرستان بالقوه است.

وی در ادامه به پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی و معدن اشاره کرد و افزود: واحدهای صنعتی و معدنی میتوانند با توجه به نیاز مجموعه خود اعم از بهسازی و نوسازی، سرمایه در گردش و سرمایه ثابت در سامانه بهین یاب اقدام نمایند.

قاسمی در ادامه به صورت کلی به عملکرد شهرستان پرداخت و اعزام بخشی از نیروهای بازرسی سازمان صمت به جهاد کشاورزی را از اقدامات مهم این دولت در راستای نظارت بهتر بر چرخه تولید و توزیع محصولات کشاورزی برشمرد.

امام جمعه شهرستان حاجی آباد در ادامه ضمن تقدیر از عملکرد و فعالیت اداره صمت شهرستان حاجی آباد گفت: واحدهای صنعتی باید مورد توجه خاص مسئولین باشند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم شریفی افزود: وجود سرمایه گذاران در این منطقه باعث رشد و شکوفایی شهرستان و بالطبع استان خواهد شد.

شریفی اظهار داشت: با پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی، می توان آنها را زیر چتر حمایت آورد چرا که اشتغالزایی در این واحدها، آسیب های اجتماعی که ممکن است هر خانواده ای دچار آن شود به حداقل رسانده است.

انتهای پیام