مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: بر اساس اعلام معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اتحادیه‌های و تعاونی هایی که در نمایشگاهها شرکت می کنند، از پرداخت مشوق های مالی برخوردار خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، هادی ابراهیمی افزود: تعاونی های شرکت کننده در نمایشگاه ها بر اساس قوانین و مقررات مربوطه و منابع تخصیص یافته در قانون بودجه سال جاری، از مشوق های مالی معاونت امور تعاون برخوردار خواهند شد که میزان و شرایط برخورداری از این مشوق های مالی در چهارچوب دستورالعمل های ردیف شکل گیری و توانمندسازی تعاونی ها ابلاغ خواهد شد.

وی از برگزاری اولین “پاویون بخش تعاون در همایش و نمایشگاه اختصاصی، صنعتی ایران” در کشور ارمنستان شهر ایروان از ۲۰ تا ۲۳ خردادماه سال جاری خبر داد و اظهارداشت: اتحادیه ها و تعاونی های صادراتی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام به شماره تلفن ۰۲۱۴۴۰۹۸۸۹۱ تماس و برای تکمیل فرم اطلاعات به سایت http://www.epgue.comfvhd مراجعه کنند.

ابراهیمی اضافه کرد: اولین “نمایشگاه فوق تخصصی زنجیره های ارزش محصولات باغبانی” نیز  از ۶ تا ۹ خردادماه امسال در محل نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود که تعاونی ها و اتحادیه ها می توانند جهت ثبت نام و حضور در نمایشگاه با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۹۶۵۹۰۳  داخلی ۱۰۴ و ۱۰۵ و ۰۹۱۲۰۷۰۴۰۰۹ تماس بگیرند.

وی در ادامه گفت: ۳۱ خرداد الی ۳ تیر امسال نیز بزرگترین نمایشگاه” تجهیزات پزشکی و سلامت در خاورمیانه ” در مرکز تجارت جهانی دبی نیز برگزار می شود که پزشکان، متخصصین و کارشناسان حوزه سلامت عضو در مراکز بهداشتی و درمانی  اتحادیه ها و تعاونی ها می توانند در نمایشگاه حضور و مشارکت داشته باشند.