مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان هرمزگان از پرداخت 70 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه این صندوق به نیازمندان استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، کرامت ملایی ، مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان هرمزگان در این خصوص گفت: صندوق امداد ولایت طی پنج ماهه سال جاری، مبلغ ۷۰ میلیارد  تومان تسهیلات با رشد ۱۵ درصدی نسبت به سال گذشته به مددجویان کمیته امداد و نیازمندان هرمزگان پرداخت‌شده است که از این مبلغ ۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات صندوق امداد ولایت و مبلغ ۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات هم افزایی با بانک مهر و رسالت بوده است.

ملایی با اشاره به اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه مددجویان و سایر نیازمندان از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، بانک مهر و رسالت پرداخت می‌شود، افزود: در این مدت تعداد، چهار هزار و ۳۰۰ فقره از تسهیلات در وام کارگشایی، ۵۰۰ فقره تسهیلات اشتغال ، ۲۵۰  فقره تسهیلات وام مسکن و ۱۵۰ مورد وام فرهنگی( کمک هزینه دانشجوی) بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه وام‌های تا سقف ۱۰ میلیون تومان بدون کارمزد و بیش از این مبلغ نیز سه درصد یک‌بار کارمزد دارد، تأکید نمود: وام‌های مددجویی تا سقف ۲۰ میلیون تومان بدون ضامن و بیش از مبلغ ۲۰ میلیون تومان تا ۵۰ میلیون تومان با یک چِک یا گواهی کسر از حقوق پرداخت می‌شود.

مدیرامور شعب صندوق امداد ولایت استان هرمزگان به طرح «قرض ماندگار» باهدف کمک به نیازمندان در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت اشاره و گفت: در قالب این طرح منابع سپرده‌گذاری شده خیرانی که تمایل به مشارکت در طرح «قرض ماندگار» را دارند، به‌صورت دائمی در حساب صندوق امداد ولایت باقی می‌ماند تا زمینه‌ای برای پرداخت تسهیلات به نیازمندان شود.

انتهای پیام