مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم، گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته با شرکت نفت، تمامی صنوف نیازمند سوخت(نفت و گازوئیل) به شرط داشتن پروانه کسب از سازمان منطقه آزاد قشم می‌توانند مراحل دریافت سوخت را طی کنند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، هرمز امیری با بیان این مطلب، بیان کرد: تمامی صنوف نیازمند سوخت دارای پروانه کسب و پیشه از مدیریت بازرگانی و اصناف باید نسبت به بارگزاری اطلاعات در سامانه Freezones.ir اقدام کنند.

وی ادامه داد: پس از ثبت اطلاعات و اخذ کد رهگیری و تأیید مدیریت بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم، برای واحدهای صنفی «کد شیما» صادر شده و متقاضیان می توانند از طریق این کد در سامانه جدید «تجارت آسان» متعلق به شرکت نفت درخواست سوخت خود را ثبت نمایند.

امیری تاکید کرد: اصناف مختلف جهت دریافت کد رهگیری، تأییدیه مدیریت بازرگانی و اصناف و کد شیما باید دارای مجوز از سازمان منطقه آزاد قشم باشند و پس از طی این مراحل در کوتاه‌ترین زمان ممکن سهیمه سوخت تعیین شده را دریافت می کنند.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: مرجع قانونی صادرکننده پروانه واحدهای صنفی در منطقه آزاد قشم، مدیریت بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم است.