در چهارمین روز از هفته دولت با حضور استاندار هرمزگان پروژه‌های حوزه شهرداری‌های استان با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در حاشیه افتتاح پروژه‌های شهری استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت : امروز در خدمت مردم شریف بندرلنگه بودیم ابتدا طرح‌های مرتبط با آبرسانی به روستاهای بخش مهران سپس پروژه‌های دریایی و بندری این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود : یک پروژه شهرداری بندرلنگه هم امروز به نمایندگی از پروژه‌های شهرداری‌های تمام استان به بهره‌برداری رسید.

استاندار هرمزگان گفت: مجموع اعتبار تمام پروژه‌های شهری استان بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته رشد بسیار زیاد و قابل توجهی را تجربه می‌کند.

وی تصریح کرد: پروژه‌های شهری در دولت سیزدهم برای ما مهم است چرا که کیفیت زیست شهری و بالا بردن کیفیت خدمات شهری جزو برنامه‌های اصلی دولت است و از همین رو تلاش می‌کنیم تعداد پروژه‌ها در سال آینده دو برابر شود و محیط شهری بهبود پیدا کند به همین منظور هم به دنبال ایجاد تفریحات ساحلی و تفریحات متکی بر بوم و جغرافیای هر منطقه هستیم.

گفتنی است عصر امروز با حضور استاندار هرمزگان پروژه عملیات آسفالت معابر کوی حسین آباد جنوبی شهر بندرلنگه با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان به نمایندگی از تمام پروژه‌های شهرداری‌های استان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام