مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از اجرای سه کیلومتر خط انتقال با هدف بهبود کیفیت آب خراجی رودان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، عبدالحمید حمزه پور در بازدید از روستای خراجی با بیان اینکه آب خراجی از طریق ۲ حلقه چاه تامین می شود، تصریح کرد: با هدف کاهش EC آب روستا بزودی با اجرای سه کیلومتر خط انتقال آب ۲ حلقه چاه در یک نقطه ادغام و پس از آن برای توزیع وارد شبکه انتقال خواهد شد.

حمزه پور اعتبار پیش بینی شده برای اجرای خط انتقال را ۵۵ میلیارد ریال عنوان و ابراز امیدواری کرد: پروژه مذکور تا دهه فجر به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به پروژه نیمه تمام فاضلاب خراجی افزود: تکمیل این پروژه به دلیل محدودیت اعتباری نیمه تمام باقی مانده که آبفا با هدف تکمیل پروژه، پیگیری لازم برای تامین اعتبار آن انجام خواهد داد.

مدیرعامل آبفا هرمزگان  همچنین با اشاره به دغدغه اهالی در خصوص قبوض، از بررسی میدانی با حضور کارشناسان آبفا خبر داد و گفت: با توجه به درخواست اهالی در این خصوص موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی مصرف بهینه آب را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد : با توجه به منابع آبی محدود انتظار است، مشترکین در این زمینه با آبفا همکاری داشته باشند تا دچار کمبود آب نشویم.

 نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد نیز در این بازدید با اشاره به نیاز خراجی برای احداث ۳ کیلومتر خط انتقال ، اضافه کرد : این وعده با تلاش مجموعه آبفا محقق و تا دهه فجر شاهد بهبود کیفیت آب روستای خراجی خواهیم بود.

حسین رئیسی با اشاره به خشکسالی و کمبود آب، ضرورت مصرف بهینه آب شرب را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام