در درگیری پلیس با قاچاقچیان سوخت در بندر عباس، مأمور فراجا جانش را برای امنیت اقتصادی مردم فدا کرد و به یاران شهیدش پیوست.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، دلبسته به وطن، ناموس و امنیت مردمانت که باشی شیوه جانفشانی در راه حفظ کیان وطن برایت هیچ فرقی ندارد.

یکی در جبهه‌ها، در مرزهای کشور جان می‌دهد، آن یکی برای آنکه جانی‌ها و جنایتکاران با عقبه اتوکشیده خود به ایران مقدس نزدیک نشوند در آنسوی مرزها جانفشانی می‌کند، دیگری حفظ امنیت ملت را برمی‌گزیند و شخصی دیگر برای آسایش اقتصادی هم وطنانش در موسم جراحی اقتصادی میهنش، جمهوری اسلامی با جانش ضامن امنیت اقتصادی می شود.

وطن، وطن است، و هیچ ایرانی اصیلی نمی‌خواهد دامان این مادر عزیزکرده آلوده به ناپاکی‌ها یا گزندهای خس و خاشاک شود، و تا زمانی که دلاورمردان ایرانی برقرارند این واقعه هیچ گاه رخ نخواهد داد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان بندرعباس شب گذشته در پی کار اطلاعاتی  از انتقال سوخت قاچاق بوسیله یکدستگاه کامیون تانکر مطلع و ضمن هماهنگی و اخذ حکم مأموریت به محور ایسین از توابع شهرستان بندرعباس اعزام و کامیون مورد نظر را در  منطقه پاتل مشاهده و با استفاده از علایم هشدار دهنده پلیسی از قبیل چراغ گردان و تابلو ایست با معرفی هویت پلیسی خود و ارائه کارت شناسایی، خودرو را متوقف کردند.

سردار غلامرضا جعفری افزود : پس از بررسی بارنامه مشخص شد بارنامه جعلی بوده و راننده اقرار کرد محموله سوخت را از اصفهان به مقصد روستای گچین بارگیری و قصد فروش به قاچاقچیان را داشته که حین انتقال خودرو به یگان انتظامی راننده در مسیر انتقال چندین مرحله اقدام به خاموش کردن خودرو کرده و نهایتاً ضمن سرپیچی از دستور مامورین با فاصله ۶ متری از جاده اصلی در شانه خاکی توقف و از ادامه مسیر خودداری می نماید.

جعفری تصریح کرد: در همین حین یک دستگاه خودروی پژو پارس که اسکورت خودرو حامل سوخت بوده به قصد جلوگیری از انتقال خودرو، به صورت خلاف جهت و به صورت عمدی و با سرعت زیاد به سمت مأموران حمله ورشده و ابتدا با یکی از کارکنان برخورد جزئی و با زیر گرفتن احدی دیگر از کارکنان به هویت ستوانسوم “رضا احترامی” ، منجر به شهادت این مأمور جان برکف انتظامی می شود.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: نیروهای حاضر در صحنه سریعأ خودرو مجرم را متوقف و راننده خودرو پژو پارس به هویت دانیال (فرزند راننده کامیون تانکر حامل سوخت)  بدون توجه به ایست و اخطارهای پلییس از محل می گریزد که با اقدام مأمورین از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته و پس از دستگیری جهت مداوا به بیمارستان صاحب الزمان بندرعباس، منتقل و تحت درمان قرار می گیرد.

 گفتنی است در این عملیات ۳۰هزار لیتر گازوئیل  گازوئیل قاچاق به ارزش ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال نیز کشف و ضبط شد.

انتهای پیام