سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: پنج طرح خدمات شهری در حوزه روشنایی و زیباسازی بلوارهای مختلف و معابر شهر قشم با اعتباری افزون بر 50 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، افشار فتح الهی در آیین افتتاح روشنایی و زیباسازی معابر قشم افزود: زیباسازی و روشنایی باغ‌راه مشاهیر، پیاده راه آب و آتش بلوار آزادگان، بوستان پردیس، پارک محله‌ای شهرک بوستان و مرحله دوم بوستان گلستان از جمله طرح‌هایی بود که امشب افتتاح شد.

فتح الهی ادامه داد: در آستانه نوروز و ورود مسافران، گردشگران و هموطنان از نقاط مختلف کشور به قشم قرار داریم که به این منظور زیباسازی شهر قشم در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: این سازمان در حال انجام برخی تمهیدات و تسهیلات برای مواجهه با پیک ورود مسافر است تا در نوروز میزبانی مناسبی از مردم و مسافران انجام گیرد.

فتح الهی افزود: تمهیدات به صورتی خواهد بود که مسافران پس از ۲ سال اوج بیماری کرونا با خیال آسوده به قشم سفر کنند و سفری به یاد ماندنی داشته باشند.

وی ادامه داد: امیدواریم پیک کنونی کرونا نیز به سرعت پایان یابد تا در نوروز شاهد حضور مردم در جزیره قشم باشیم.

*سفر به قشم ارزان است

فتح الهی گفت: هزینه‌های سفر به قشم نسبت به سایر نقاط کشور گران محسوب نمی‌شود و فقط بلیط هواپیما گران است.

وی افزود: با توجه به شناور بودن قیمت بلیط هواپیما، هنگامی که متقاضی سفر به قشم زیاد است، با افزایش قیمت روبرو می‌شویم.

فتح الهی ادامه داد: مصوباتی وجود دارد که به ایرلاین ها اجازه می‌دهد تا با قیمت بلیط بازی کنند و اگر چه در روال عادی با توجه به وجود رقابت، کف قیمت اعلام می‌شود، اما با بالا رفتن تقاضا، قیمت بلیط را نیز افزایش می‌دهند.

وی تصریح کرد: در گذشته یک ایرلاین توسط شرکت‌های تابعه سازمان منطقه آزاد قشم ثبت شده است اما در حال حاضر با توجه به شرایط تحریمی محدودیت‌هایی برای خرید هواپیما وجود دارد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: با وجود این شرایط، از شیوه‌های مختلف به دنبال ایجاد ایرلاین اختصاصی هستیم تا در مواقع پیک مسافر، بتوانیم قیمت بلیط را بهتر کنترل کنیم.

انتهای پیام