با حضور رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشوراز پوستر مسابقات دو ومیدانی و فوتسال دانش آموزی کشور رونمایی شد.

 به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از رونمایی پوستر مسابقات دو ومیدانی و فوتسال قهرمانی مدارس متوسطه دوم کشور در محل برگزاری جلسه مدیران کل استان‌های کشور و شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

محمد قویدل در حاشیه رونمائی از پوستر مسابقات دو ومیدانی و فوتسال قهرمانی مدارس متوسطه دوم کشور، گفت: ورزش دانش آموزی به دنبال ترویج سبک زندگی فعال و پویا برای نسل آینده کشور، ارتقاء سلامت جسمی و روحی شهروندان فردای جامعه، غنی سازی اوقات فراغت، کشف استعداد ها و به فعلیت رسیدن توانائی های دانش آموزان و همچنین پرداختن به ابعاد تربیتی دانش آموزان است.

قویدل ، افزود: پوستر این جشنواره با حضور مسئولان کشوری و مدیران کل استانهای کشور و شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش در محل اردوگاه باهنر تهران رونمائی شد.

به گفته وی، سی و نهمین دوره مسابقات ورزشی فوتسال و دو ومیدانی پسران و سی و سومین دوره مسابقات دختران به نام یادواره شهدای مدارس زینبیه و ثارالله میانه و همچنین ۱۷۶ شهید دانش اموزی استان هرمزگان به میزبانی استان از ۹ الی ۲۳ بهمن در شهر بندرعباس با حضور قریب به دو هزار نفر از دانش آموزان، مربیان، سرپرستان، داوران، ناظران و عوامل اجرائی برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ، عنوان کرد : در دو رشته دو ومیدانی و فوتسال که به میزبانی هرمزگان برگزار خواهد شد، قریب به ۷۲۰ دانش آموز پسر و همچنین ۷۸۰ دانش آموز دختر حضور خواهند داشت.

سرپرست عالی مسابقات ورزشی فوتسال و دو ومیدانی، اضافه کرد : با مساعدت استاندار هرمزگان به عنوان مسئول برگزاری مسابقات در استان و همچنین همراهی و همکاری همه دستگاه ها و نهادهای مرتبط و نیز تلاش شبانه روزی عوامل اجرائی، ان شاءلله میزبان خوبی برای آینده سازان کشور باشیم.

انتهای پیام