شهردار بندرعباس گفت:پویش درختکاری برای کاشت هزار اصله نهال با هدف ترویج فرهنگ درختکاری، احیا، گسترش و حفظ فضای سبز توسط شهرداری بندرعباس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، همزمان با روز درختکاری و آغازهفته منابع طبیعی، آئین غرس نهال با حضور فرماندار بندرعباس، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس،یعقوب دبیری نژاد، فریده عامری و عیسی عباسی اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، نرگس منتظری تختی سرپرست مدیرکلی امور زنان و خانواده استانداری هرمزگان، مدیران شهرداری، نقی حیدری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بندرعباس، مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان هرمزگان و جمعی از مسئولین استانی برگزارشد.

مهدی نوبانی در حاشیه این مراسم گفت: برنامه ای در قالب پویش درختکاری با هدف ترویج فرهنگ درختکاری، احیا و حفظ منابع طبیعی و گسترش فضای سبز برگزار شد.

نوبانی افزود: این پویش با همکاری سازمان‌های مردم نهاد، شهروندان و بهره گیری از ظرفیت‌های دستگاه‌های دولتی و غیردولتی با اهمیت و نقش درختان و فضاهای سبز و لزوم نگهداشت آنها شکل گرفته است.

شهردار بندرعباس اظهار داشت : باید تلاش شود کاشت درخت و نهال به یک فرهنگ اصیل در میان مردم این سرزمین تبدیل شود. این مقام مسول ضمن تاکید بر همراهی شهروندان در این طرح افزود: کاشت مشارکتی ۱۰۰۰ نهال که تعداد ۴۰۰نهال در منطقه یک، ۴۰۰ نهال در منطقه دو و ۲۰۰ نهال در آرامستان انجام شد.

انتهای پیام