سرپرست شرکت پالایش گاز سرخون و قشم گفت: پيشرفت چشمگير شرکت پالایش گاز سرخون و قشم در سايه همدلي و سلامت اداري ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، پارسا پروین در جمع اعضای کمیته سلامت اداری، با بیان این مطلب، افزود: زحمات و تلاش های شبانه روزی همکاران عزیز در صنعت گاز کشور بسیار ارزشمند است؛ که اکنون پالایشگاه گاز سرخون تبدیل به یک مجموعه منسجم و پیشرو در عرصه های مختلف شده که می‌تواند بخشی از انرژی مورد نیاز کشور را تامین کند.

پروین ادامه داد: کمیته سلامت اداری از بدنه خود شرکت می باشد که همواره، همراه و همدم شما و در حوزه های مختلف راهگشا است وآماده خدمت‌رسانی به کارکنان بوده و بدنبال آن با ارتقاء میزان سلامت اداری در شرکت پالایش گاز سرخون و قشم ، گذرگاه های فساد نیز در بخش های مختلف سازمان از بین رفته و این شرکت را به جایگاه مناسبی در صنعت گاز کشور رسانده است.

وی با اشاره به حجم و گسترش کارها در پالایشگاه گاز سرخون ، گفت: حجم عملیات و فعالیت در این شرکت در بخشی از حوزه های کاری بالاخص در خط استمرار تولید پایدار زیاد بوده که بدنبال آن باید اعضای کمیته سلامت اداری بدون هیچ گونه محدودیت و همه جانبه در کنار همکاران باشند تا اینکه کارها به شایستگی به سمت جلو حرکت کند.

پروین بیان کرد : کمیته سلامت اداری ارزیابی و بهبود اثربخشی فرآیندها در بخش های مختلف اداری و عملیاتی پالایشگاه گاز سرخون بر اساس دستورالعمل ها و معیارهای مربوطه، می تواند سازمان را در دستیابی به اهداف کلیدی و بسیار مهم یاری برساند.

سرپرست شرکت پالایش گاز سرخون و قشم در پایان عنوان داشت: ما بر این باوریم که بایستی کمیته سلامت اداری به‌عنوان حلقه‌ای از زنجیره این شرکت با سایر واحدهای سازمان همکاری کامل داشته و همدل باشیم تا بتوانیم به مسیرهای بهتر دست پیدا کرده، و در این راه با برداشتن گام های تاثیر گذار در مسیر اصلاح فرآیندهای مربوطه، فضای مناسبی ایجاد کرده و اهداف و برنامه ها بهتر و سریع‌تر انجام ‌شود.

انتهای پیام