روحیه بالای نیروی انسانی فولاد هرمزگان در اثر موفقیت‌های سال قبل ، اعتماد و باور آن‌ها به اهداف سازمان ، برنامه‌ریزی صحیح ، افزایش بهره‌وری و آماده بکاری خطوط تولید در نخستین ماه از سالی که با بهار قرآن آغاز و پایانش پس از یک ماه اطاعت ، بندگی و مجاهدت در خطوط تولید به عید سعید فطر و ثبت بالاترین رکورد تولید ماهانه در تاریخ بهره‌برداری این شرکت به بار نشست ، افتخاری دیگر برای شرکت فولاد هرمزگان ، گروه فولاد مبارکه ، استان سربلند هرمزگان و در نهایت صنعت فولاد کشور است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، هم‌زمان با نخستین روزهای سال جدید که در جمع صمیمی همکاران حاضر شدیم از موفقیت‌های سال ۱۴۰۱ و همدلی و عزمی جزم برای تداوم این روند موفقیت‌آمیز و غرورآفرین سخن گفتیم و هم‌پیمان شدیم که با تولید بیشتر و افزایش سودآوری برای ذینفعان و ایرانِ اسلامی زمینه را برای تحقق اهداف سازمان، اهداف گروه فولاد مبارکه و شعار سال در سال ۱۴۰۲ مهیا کنیم.
امروز مفتخریم از این‌که در نخستین ماه از سال «مهار تورم و افزایش تولید» با همت غیورمردان خطوط تولید بر این عهد که بستیم جامه عمل پوشیده شده است.
بدون شک در شرایط اقتصادی امروز که کشور عزیزمان با آن مواجه است، نقش تولید و اتکا به اقتصاد بدون نفت بیش از هر زمان دیگر می‌تواند به توسعه و رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت مردم بزرگوارمان کمک کند و دراین‌بین نقش صنایع مادر ازجمله فولاد که محصولات موردنیاز بسیاری از صنایع پائین‌دست خود را تأمین می‌کند، انکارناپذیر است ازاین‌رو مدیران و کارکنان فهیم و بلندهمت فولاد هرمزگان در فروردین‌ماه سال جدید همچون سال قبل نشان دادند که در کارزار تولید به‌خوبی ایفای نقش خواهند کرد. کارزاری که افق آن روشن است و موجبات توسعه، اشتغال‌زایی برای جوانان نجیب ایران‌زمین و امیدآفرینی در جامعه را به همراه دارد.
خداوند را شاکریم ازآن‌جهت در فروردین‌ماه گام محکمی برای تحقق اهداف یادشده برداشتیم و قدردان زحمات و همکاری همکاران، پیمانکاران و تأمین‌کنندگانی هستیم که در همه بخش‌ها برای تولید روزافزون و تعالی سازمان و خدمت گذاری به جامعه از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌نمایند.
کسب رکوردهای به‌دست‌آمده در سال ۱۴۰۱ و ثبت رکورد ماهانه تولید در نخستین ماه از سال ۱۴۰۲ را تبریک می‌گویم و امیدوارم در سایه الطاف الهی، حمایت‌های مدیریت ارشد گروه فولاد مبارکه، هیئت‌مدیره شرکت و همت والای همکاران در سال جدید نیز تمامی اهداف شرکت فولاد هرمزگان در بخش‌های تولید و توسعه با موفقیت محقق شود و نزد همه مسئولان، هم استانی‌های عزیز و مردم شریف ایران‌زمین سربلند باشیم.
عطاءالله معروفخانی
مدیرعامل

انتهای خبر /