مدیرکل شیلات استان هرمزگان طی پیامی آغاز دهه مبارک فجر و فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم انقلابی کشور،استان و به ویژه جامعه شیلاتی استان هرمزگان تبریک گفت.


به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، در متن پیام عبدالرسول دریایی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَالْفَجْرِ… وَلَیَالٍ عَشْرٍ…
انقلاب ما انفجار نور بود. حضرت امام خمینی (ره)

ایام الله دهه فجر یادآور ایثار، ایستادگی و مبارزه ملتی است که با با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» خط مشی آینده خود را ترسیم نمودند و تحت رهبری حضرت امام خمینی  (ره) سرنوشت مملکت خود را بدست گرفتند و این رخ داد عظیم یعنی انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است.
مردم با بصیرت و ولایت مدار ایران اسلامی که در پایبندی به عهد و پیمان سرآمد روزگار هستند، قطعاً تا ظهور صاحب اصلی انقلاب حضرت مهدی(عج) با همین پایداری در ایمان و عمل گام خواهند برداشت.
دهه فجرانقلاب اسلامی فرصتی برای بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی است، تا دریابیم که با دستاورد حاصل از خون هزاران شهید چه کرده‌ایم و بار دیگر پیمان ببندیم تا در راه تحقق اهداف والای رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و رهنمود های مقام معظم رهبری  با حفظ وحدت، از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
اینجانب ضمن تبریک ایام الله فرخنده دهه فجر به رهبر فرزانه انقلاب، هم استانی های انقلابی، و خصوصا جامعه شیلاتی کشور و استان ، از پیشگاه حضرت احدیت، پیروزی و سرافرازی همیشگی ملت غیور ایران را در همه عرصه های سیاسی، علمی، اجتماعی و فرهنگی مسئلت دارم.


عبدالرسول دریایی
مدیرکل شیلات هرمزگان