مدیر کل شیلات استان هرمزگان ، در پیامی فرا رسیدن پنجم اسفند ماه، روز مهندس را به همه مهندسان کشور به ویژه مهندسان صنعت شیلات کشور و استان هرمزگان تبریک گفت.



به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، در متن پیام تبریک  عبدالرسول دریایی آمده است:

به نام خالق خلق
پنجم اسفندماه، زادروز دانشمند بزرگ ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی، مناسبتی ارزشمند برای بزرگداشت جایگاه مهندسی است. موعدی برای پاسداشت تعهد و تفکر مهندسانی است که توسعه‌ساز و تحول‌آفرین بوده‌اند و با تکیه بر اندیشه‌ و عمل خود جامعۀ امروز بشری را ممتاز و متمایز از گذشته ساخته‌اند.
بی شک مهندسان،زیر سایه الطاف الهی آفرینندگان دنیای مدرن و تکنولوژی امروزندکه با تکیه بر خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل باعث پیشرفت و سازندگی در کشور هستند.

امروز بر کسی پوشیده نیست که مهندسان عزیز ایران اسلامی قادرند با بهره‌مندی از قدرت تحلیل و نگاه خلاقانه خود در عرصه‌های علمی و عملی جامعه را در رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار یاری کنند.

بدیهی است توفیقات بدست آمده در حوزه شیلات ، مرهون نقش آفرینی و توانمندی مهندسان ارزشمند و فعال این حوزه در کنار جامعه علمی و بهره برداران است که به عنوان بازوان پرتوان شیلات هرمزگان خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داشته و صادقانه و دلسوزانه انجام وظیفه می نمایند.
فرصت را مغتنم شمرده، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تلاشگران عرصه مهندسی کشور ، این روز پرافتخار را به همه مهندسان متعهد و پرتلاش حوزه شیلات به ویژه شیلات هرمزگان تبریک می گویم و از خداوند متعال تحقق اهداف عالیه پیش روی حوزه شیلات  را خواستارم.

عبدالرسول دریایی
مدیرکل شیلات هرمزگان