سرپرست مدیریت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه ایمن سازی، بهبود وضعیت راه ها و معابر از اهداف اصلی انجام پروژه «احداث بلوار مرکزی طولا» است، از پیشرفت 50 درصدی این پروژه خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، فرج طهماسبی گفت: با احداث بلوار طولا، گام بلندی جهت توسعه زیرساخت های حمل و نقل و ایمن سازی معابر در این منطقه برداشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پروژه در حال حاضر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: این پروژه به طول ۲٫۲ کیلومتر و اعتبار سرمایه گذاری بالغ بر ۴۹۰ میلیارد ریال حدفاصل میدان ورودی طولا تا میدان صنایع احداث می شود و طبق برنامه ریزی زمان بندی در کوتاه ترین زمان ممکن (تا پایان دی ماه سال جاری) آماده بهره برداری خواهد بود.

طهماسبی  ادامه داد : احداث کانال دفع آب های سطحی، تجهیزات روشنایی، فضای سبز، ریفیوژ، ۵ دهنه پل به عرض ۲ متر، دو مسیر تندرو و کندرو و همچنین سایر ابنیه فنی در این پروژه عمرانی پیش بینی شده است.

به گفته وی ،  بهبود وضعیت زیرساخت ها، بویژه زیرساخت های عمرانی و جاده ای، یکی از اولویت های اصلی سازمان منطقه آزاد قشم برای رسیدن به توسعه متوازن و پایدار در تمام نقاط جزیره می باشد.

گفتنی است، آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات عمرانی احداث بلوار مرکزی طولا ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد و از آن تاریخ این پروژه بدون توقف در حال اجراست.