مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس از پیشرفت 90 درصدی ساخت واحدهای مسکونی روستاهای زلزله‌زده هرمزگان به همت شرکت نفت ستاره خلیج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، نرگس صداقت، با بیان اینکه شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس علاوه بر ارائه خدمات امدادی و پشتیبانی در مناطق زلزله‌زده، ساخت واحدهای مسکونی در روستاهای گیشان غربی و زرتو را اجرایی کرده است، ابراز کرد: مراحل ساخت ۵ واحد مسکونی در روستای گیشان غربی و ۶ واحد مسکونی در روستای زرتو به همت شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس اجرایی شده است.

صداقت ادامه داد: واحدهای مسکونی در حال ساخت در روستای گیشان غربی در حال حاضر با پیشرفت ۹۰ درصدی همراه هستند و منازل در حال ساخت ساکنان روستای زرتو نیز ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

وی افزود: برای ساخت این منازل مسکونی از سازه‌های فلزی استفاده شده است و فونداسیون، نازک کاری و سفت‌کاری آن‌ها به همت شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس انجام پذیرفته و در طراحی نمای داخلی واحدها با توجه به نقشه جامع ساخت تا حد امکان نظرات مالکان نیز به کار رفته است.

صداقت خاطرنشان کرد: گروه‌های اجرایی عمرانی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس برای احداث ضرب العجل ساختمان‌های مسکونی در این مناطق با پشتکار و کارگروهی مشغول به فعالیت هستند تا هرچه زودتر از مصائب و سختی‌های پیش آمده به ساکنان این مناطق کاسته شود و شرایط بازگشت آن‌ها به زندگی عادی تسریع یابد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس گفت: شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس به‌عنوان بزرگ‌ترین تأمین‌کننده سبد سوخت کشور، علاوه بر تضمین امنیت تأمین فرآورده‌های سوختی، عدالت محوری و توجه به مسئولیت‌های اجتماعی را سرلوحه‌ی خود قرار داده است و پس از وقوع زلزله‌های اخیر تاکنون نیز علاوه بر خدمات امدادی و پشتیبانی در این مناطق با اعزام انواع ماشین‌آلات سبک، سنگین، راه‌سازی و تانکر آب‌رسانی سیار به ارائه خدمت در این مناطق پرداخته‌ است.

انتهای پیام