معاون فرهنگی اجتماعی مرزبانی هرمزگان گفت : پیکر مطهر مرزبان شهید هرمزگانی چهارشنبه در روستای زمین سنگ بندرعباس تشییع می شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، سید مرتضی اولادعلی ضمن تبریک و تسلیت شهادت رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان گفت : مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر مرزبان شجاع هرمزگانی سرهنگ شهید «مسعود پرکاس»، بعدازظهر چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه در روستای «زمین سنگ» بندرعباس برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی مرزبانی هرمزگان افزود: مراسم تشییع و خاکسپاری در زادگاه این شهید بزرگوار، از ساعت ۱۵:۰۰ روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه با حضور سردار سرتیپ دوم بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی استان هرمزگان، سردار سرتیپ دوم جعفری فرمانده انتظامی استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان ارشد استان، همرزمان و خانواده معظم شهید و امت حزب الله و شهید پرور هرمزگان در روستای «زمین سنگ» بخش شمیل بندرعباس برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی مرزبانی هرمزگان گفت: مراسم وداع با پیکر مطهر مرزبان شهید «مسعود پرکاس» از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح فردا چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه از میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلی بزرگ بندرعباس برگزار و پس از اجرای مراسم وداع و عزاداری و اقامه نماز ظهر و عصر برای خاکسپاری و تدفین به زادگاه این شهید در روستای «زمین سنگ» بخش شمیل بندرعباس منتقل می‌شود.

اولادعلی از همه مسئولان و کارکنان دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی و مردم همیشه در صحنه استان هرمزگان و بندرعباس برای حضور باشکوه در مراسم وداع با پیکر پاک و مطهر شهید در محل مصلی بزرگ بندرعباس دعوت به عمل آورد.

اولادعلی با بیان اینکه شهید «پرکاس» ۳۹ سال سن داشته و بیش از ۱۹ سال به خدمتگزاری به مرزنشینان در لباس مقدس مرزبانی مشغول بوده گفت: شهید «مسعود پرکاس» از افسران شجاع و دلاور مرزبانی استان هرمزگان بود که بارها تا مرز شهادت پیش رفت و شهادت این افسر شایسته، مزد و پاداش رشادت‌ها و جانفشانی‌های وی در طول دو دهه خدمت پرافتخار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

گفتنی است ، شامگاه روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه، مأموران مبارزه با موادمخدر فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان در راستای مبارزه با پدیده قاچاق موادمخدر در آب‌های خلیج فارس با باند اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر درگیر و در این درگیری متأسفانه سرهنگ «مسعود پرکاس» رئیس اداره مبارزه با موادمخدر مرزبانی استان هرمزگان بر اثر اصابت گلوله قاچاقچیان و سوداگران مرگ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای خبر /