محمد صادقی مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت گفت : راه های پیگیری کارت سوخت المثتى و استعلام وضعیت آن به صورت آنلاین از طریق سایت epolice.ir است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، برای این کار کافی است که به بخش پیگیری کارت سوخت این سامانه مراجعه کنید و شماره پلاک و کد رهگیری که در اختیارتان قرار گرفته است را وارد کنید تا به شما مرحله صدور نمایش داده شود همچنین مراجعه حضوری به همان مرکزی که درخواستتان را در آن ثبت کرده اید یکی دیگر از راه های پیگیری کارت سوخت است.

در مواردی ممکن است کارت سوخت شهروندان در جایگاه جامانده باشد که جهت بهبود فرآیند پس از شناسایی ، اطلاعات این کارتها توسط کارمندان جایگاه در سامانه جیتیاس سامانه برخط اعلام خرابی تجهیزات جایگاهها ثبت و امکان جستجو در لیست کارت های جامانده از طریق آدرس www.scs.niopdc.ir میسر و مدام اطلاعات کارتهای جامانده توسط اپراتور در این سامانه به روز میشود زمانی که اطمینان حاصل شد که کارت پیدا نمیشود مالک باید با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ که در کل کشور بیش از ۱۰۰۰ دفتر پلیس وجود دارد مدارک هویتی مدارک ماشین و بیمه نامه را ارائه و در صورتی که مالک نیست باید با وکالت نامه اقدام کند. پس از استعلام و تائید کارت قبلی ابطال و سهمیه کارت به کارت جدید منتقل خواهد شد.

صادقی گفت : کارتهای سوخت جامانده در جایگاه ها تا سه ماه نگهداری و در صورت مراجعه مالک با مدارک کارت خودرو و کد ملی قابل تحویل است.

متقاضیان درخواست کارت هوشمند سوخت نو و المثنی برای پیگیری از وضعیت درخواست کارت سوخت خود به درگاه post.ir مراجعه کنند و یا سامانه یکپارچه ارتباط با مشتریان ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند.

انتهای خبر /