کارگاه آموزشی نحوه برآورد مصرف سوخت واحدهای صنعتی، تولیدی و پروژه های عمرانی به مدت سه روز با حضور دستگاه های متولی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، در این کارگاه آموزشی، رئیس تامین و توزیع و کارشناسان مهندسی فرآورده منطقه به مدت  سه روزه شیوه های مختلف محاسبه مصرف سوخت ماشین آلات عمرانی و دستگاه های صنعتی را به روش علمی برای حاضران تشریح کردند.

این دوره آموزشی با هدف ارتقای توان فنی و دانش کارشناسان سوخت بر اساس نیازمندی های دستگاه های متولی برگزار شد.

کارشناسان سازمان صنعت معدن و تجارت برای باز آموزی شیوه های محاسبه مصرف سوخت واحدهای صنایع و معادن و اصناف در روز نخست، سازمان جهاد کشاورزی و زیر مجموعه های آن مانند شیلات در خصوص  نحوه تخصیص سوخت واحدهای کشاورزی مانند: مرغداری ها خانه های کشاورز و تراکتورها در روز دوم و در روز آخر کارشناسان سایر دستگاه های متولی همچون شهرداری ها، اداره کل راه و شهرسازی، حمل و نقل و … مهمان این دوره آموزشی و کارگاه عملی بودند.

از نتایج عملی برگزاری این دوره آموزشی به حداقل رسیدن میزان مغایرت سوخت دریافتی و درخواست دستگاه متولی می توان اشاره کرد.

محمد ربیعی رئیس تامین و توزیع پخش فرآورده های نفتی هرمزگان و مدرس دوره در این باره گفت: سعی کردیم در این کارگاه آموزشی با راهکارهای علمی، برای رسیدن به کمترین میزان مغایرت در اجرای پروژه های تولید در بخش های مختلف استان به یک جمع بندی برسیم.

وی افزود: همچنین در کارگاه با استفاده از تجربیات کارشناسان مختلف دستگاه های متولی در تحویل سوخت به جامعه هدف، فرآیند اختصاص بهینه سوخت برای انجام عملیات فنی مورد بررسی دقیق قرار گرفت.

انتهای پیام