رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس، گفت: در راستای توسعه فضای سبز و زیباسازی سیمای شهری، از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 69 هزار اصله نهال شامل درخت و درختچه در شهر بندرعباس کاشته شده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، مصطفی خادم با اعلام این خبر اظهار کرد: با ترویج فرهنگ مهم کاشت و نگهداری از درخت در بین شهروندان، می‌توان از هرگونه اقدام در راستای تخریب محیط زیست جلوگیری کرد.

وی اذعان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۶۹ هزار اصله نهال شامل درخت و درختچه و پرچین جهت توسعه و احیاء فضای سبز در سطح شهر بندرعباس میادین، بوستان‌ها و بلوارها کاشته شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس اذعان کرد این تعداد شامل ۱۱ هزار و ۲۲۰ اصله درخت، ۱۴ هزار و ۸۶۲ اصله درختچه، ۳۱ هزار و ۵۳۰ اصله پوششی و ۱۱هزار و ۵۳۰ اصله نیز بوته بوده است.

خادم با بیان اینکه علاوه بر کاشت درخت، نگهداری و حراست از آن نیز اهمت زیادی دارد، افزود: باید از داشته‌ها و عرصه‌های فضای سبز و همچنین درختانی که در سال‌های گذشته در این شهر غرس شده‌اند، با برنامه‌ریزی‌های منسجم حفظ و حراست کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد: سال گذشته نیز بیش از ۵۴ هزار اصله نهال در سطح شهر کاشته شده است.