مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان بازوان اجرایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یاد کرد و گفت: شبکه عظیم کانون ها در سراسر کشور یکی از موثرترین مراکز فرهنگی نظام جمهوری اسلامی به شمار می رود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، اسمعیل جهانگیری در دیدار با علی هاشم زاده مدیر کانون فرهنگی هنری الغدیر شهر رویدر شهرستان بندرخمیر، ضمن قدردانی از فعالیت های درخور توجه این کانون، اظهار کرد: کانون الغدیر با اجرای برنامه های متنوع، اثرگذار و مورد نیاز روز جامعه، پایگاه و مامنی قابل اعتنا برای حضور جوانان در محیط امن مسجد و بهره مندی از برنامه های فرهنگی، هنری و مذهبی است.

جهانگیری با اشاره به قدمت کانون فرهنگی هنری الغدیر، افزود: الغدیر یکی از باسابقه ترین کانون های مساجد استان هرمزگان است و باید مورد حمایت قرار گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک شاهد رفع کاستی ها و مشکلات و موفقیت های هرچه بیشتر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ازجمله کانون الغدیر باشیم.

جهانگیری بر تعامل و هم افزایی کانون های فرهنگی هنری با دیگر ارکان مساجد ازجمله پایگاه های بسیج و هیئات مذهبی تاکید کرد و گفت: همدلی هیات امنا، امام جماعت، فرمانده پایگاه بسیج، مدیرکانون فرهنگی هنری و مسئول هیات مذهبی موجب آبادانی معنوی مسجد و جذب هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان به خانه امن الهی می شود.

هاشم زاده نیز گزارشی جامع از عملکرد این کانون و همچنین کاستی و مشکلات فراروی فعالیت اعضا را ارائه کرد.گفتنی است، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در این دیدار از گروه سرود کانون فرهنگی هنری الغدیر تجلیل و هدایایی را به اعضای گروه اهدا کرد.

انتهای پیام