شهردار بندرعباس گفت: با وجود تورم ها توانستیم تاکنون چهار میلیارد تومان هزینه های تیم داری شهرداری را نسبت به مدت مشابه کاهش دهیم.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، مهدی نوبانی روند تغییرات را در ساختار تیم داری شهرداری مثبت و یک گام مهم و رو به جلو عنوان کرد و اظهار داشت: پس از شروع فعالیت ساختار جدید تیم فوتبال شهرداری اتفاقات خوبی در ساختارمدیریتی،تدارکاتی ،خدماتی و ورزشی تیم رخ داده و در مقایسه با عملکرد سال گذشته تیم در جایگاه قابل قبولی قرار گرفته است و در حال حاضر با تفاضل سه امتیاز نسبت به تیم اول جدول در رتبه هفتم لیگ دسته دوم کشور قرار دارد.

نوبانی با بیان اهمیت موفقیت تیم فوتبال شهرداری در انگیزه فوتبالی جوانان بندرعباسی گفت: این تیم به همه مردم شهر بندرعباس تعلق دارد و متاسفانه بدلیل مشکلات و حواشی بسیار، تا لیگ دسته دوم سقوط کرد و موجب سرخوردگی فوتبال دوستان شد به همین دلیل تلاش کردیم تا اول از همه، با کم کردن حاشیه های تیم و حذف واسطه ها و هزینه های زائد، تیم را به جایگاه واقعی برسانیم و در همین راستا با وجود افزایش سرسام آور هزینه ها و نرخ تورم ، نسبت به مدت مشابه قبل بدون آنکه بر کیفیت تمرینات و تجهیزات تیم تاثیر منفی گذاشته شود توانستیم حدود چهار میلیارد تومان صرفه جویی نمائیم.

وی بیان داشت : بازیکنان غیر بومی تیم در گذشته در هتل اقامت داشتند و بار مالی سنگینی بر شهرداری تحمیل می شد که با بودجه ای معادل یک دهم، هزینه هتل سال قبل و تجهیز یکی از ساختمان های مسکونی شهرداری، دومیلیارد و هفتصد میلیون تومان در هزینه های اقامت بازیکنان تیم صرفه جویی شد.

نوبانی تصریح کرد: در خصوص امورات اجرایی تیم هم با وجود کارکنان علاقه مند و دلسوز در بدنه شهرداری، سال گذشته در حدود چهارصد و شصت میلیون تومان با سایر افراد خارج از مجموعه شهرداری قرارداد بسته شده بود که امسال دستور دادیم به استثناء کادر فنی هیچ قرار داد متفرقه ای با افراد خارج از بدنه شهرداری منعقد نشود و در حال حاضر تمام امورات تیم بر عهده نیروهای سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی و ظرفیت نیروی انسانی بدنه شهرداری است که به لطف خدا نتایج مثبت آن را نیز در مسابقات شاهد هستیم.

شهردار بندرعباس افزود: در موضوعات دیگر نیز همچون تهیه البسه ورزشی، تیم با وجود افزایش چند برابری قیمت ها نسبت به زمان قبل در حدود سیصد و ده میلیون تومان هزینه کمتری صرف شده است که رقم قابل توجهی است.

نوبانی همچنین با تشکر از مدیران صنایع و شرکت صنایع پشتیبان گفت: همدلی خوبی برای بازگردان روحیه نشاط و ورزش میان شهرداری و سایر مدیران شکل گرفته و که جا دارد از شرکت صنایع پشتیبان به جهت حمایت مالی بخشی از هزینه های تیم فوتبال شهرداری و همچنین دکتر مرادی نماینده مجلس و مهندس پروین مدیرعامل شرکت  پالایش گاز برای پیگیری و تامین زمین تمرینات تیم تقدیر و تشکر کنم.   

وی در پایان گفت: اعتقاد دارم هر یک ریال از بودجه شهرداری امانت مردم نزد بنده است و تمام تلاشم را کرده ام تا بتوانم امانت دار خوبی برای مردم باشم و اطمینان داشته باشید برای حتی یک ریال از بودجه شهرداری دغدغه خواهیم داشت.

انتهای پیام