مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم ضمن تشکر از حمایت‌های دادستان و مجموعه قضایی، گفت: کنترل و کاهش بیماران بستری با تشخیص کووید ۱۹ با همکاری های بین سازمانی شبکه بهداشت و درمان، فرمانداری، شهرداری، اماکن نیروی انتظامی، اصناف منطقه آزاد، صنعت و معدن و تجارت، بسیج و هلال احمر میسر شده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، بهزادی بیان کرد: اعمال قانون توسط مجموعه قضایی، در کاهش ورودی به بیمارستان با تشخیص ابتلا به ویروس کرونا تأثیر بسزایی داشته و تداوم این شرایط مستلزم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم و همکاری سایر ارگانها و‌ حمایت دستگاه قضایی است. 

وی همچنین با اشاره به نقش آفرینی در طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کووید – ۱۹ به شیوه محله و خانواده محور مبتنی بر هر خانه یک پایگاه سلامت، عنوان کرد: طرح مزیّن به نام شهید قاسم سلیمانی نشان داد که افزایش همکاری های بین بخشی و حضور بیشتر بسیج و هلال احمر، می تواند در شکست بیماری کرونا نقش بسزایی داشته باشد.

بهزادی با تأکید بر رعایت سه نکته کلیدی شستشوی دستها، زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در کنترل بیماری کرونا، خاطر نشان کرد: عدم توجه و ساده انگاری در زمینه ویروس کرونا، تبعاتی در پی خواهد داشت که مردم را متضرر می کند.

  • نویسنده : کاظم محمدیان مصمم