اداره کل شیلات هرمزگان برای دومین سال پیاپی موفق به کسب عنوان برتر در هر دو شاخص اختصاصی و عمومی بین دستگاه های اجرایی استان هرمزگان در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی در مراسمی با حضور استاندار، نماینده ولی فیقه در استان و جمعی از مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی استان شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مدیرکل شیلات هرمزگان  با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان  رجایی و باهنر تاکید کرد:  تمامی افتخارات ایران اسلامی ریشه در عملکرد این ۲ شهید بزرگوار  دارد و  بدون شک هفته دولت بهترین زمان برای بیان دست آوردهای دستگاه های دولتی است.

عبدالرسول دریایی، کسب این مقام توسط اداره کل شیلات هرمزگان را نتیجه همراهی، همکاری و تلاش کارکنان شیلات استان و همچنین بهره برداران شیلاتی استان به ویژه جامعه آبزی پروری، صیادی و صنایع شیلاتی  و حمایت و پشتیبانی دولت مردمی ، استانداری ،سازمان شیلات ایران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سایر دستگاه های مرتبط خواند و گفت: باتوجه به فعالیت های صورت گرفته در حوزه شیلات استان بی شک در آینده ایی نزدیک شاهد درخشش بیش از پیش شیلات در این استان باشیم . 

دریایی توجه ویژه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و منویات ایشان را از اولویت و دلایل موفقیت های مجموعه شیلات هرمزگان خواند و عنوان کرد: تلاش در راستای تحقق ظرفیت های شیلاتی استان، با رویکرد اشتغال زایی، تولید با محوریت دانش بنیان اولویت اصلی شیلات استان خواند.

وی اخلاص در عمل و کار برای خدا بسیار مهم داست و گفت:  با تکیه بر همین اصول و حتی با همین منابع محدود می‌توان خدمات بزرگی در مسیر انجام وظیفه داشت.

گفتنی است ،در پی کسب این موفقیت ، استاندار هرمزگان با اهدای تقدیرنامه ای به عبدالرسول دریایی ، مدیرکل شیلات هرمزگان  از تلاش ها و زحمات ایشان و کلیه کارکنان تلاشگر و خدوم این مجموعه در سال ۱۴۰۰ تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام