رتبه اتاق بندرعباس در عملکردی شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی در دوره نهم بهبود قابل‌توجهی پیدا کرده و در بین اتاق‌های کشور از 22 به 13 کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، رئیس اتاق بندر عباس گفت: با آغاز دور نهم فعالیت هیات نمایندگان و با تلاش‌های و پیگیری‌های اتاق بندرعباس، رتبه عملکردی این اتاق در شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی در بین اتاق‌های کشور از ۲۲ به ۱۳ تغییر یافت.

محمدرضا صفا افزود: برگزاری جلسات منظم ماهیانه، اخذ مصوبات کشوری و استانی و پیگیری منظم مصوبات ازجمله آیتم‌های تأثیرگذار در این رتبه عنوان شده است.

وی حمایت مسئولان استانی به‌ویژه استاندار استان هرمزگان و پیگیری‌های مسئولان اتاق را از جمله مسائلی دانست که زمینه‌ساز حرکت این نهاد به‌سوی رشد شاخص‌ها شده است.

صفا تصریح کرد: حرکت اتاق از رتبه ۲۲ به ۱۳ آن‌هم تنها در مدت یک سال نشان‌دهنده حرکت هدفمند اتاق به سمت دستیابی به اهداف و جایگاه واقعی خود است و این در حالی است که کرسی ثابت اتاق در جلسات مهم اقتصادی استان ‌همچنان سبب‌ساز تصمیمات و مصوبات کلیدی برای بهبود وضعیت اقتصادی استان می‌شود و بدون شک این مهم جز با تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان اتاق محقق نمی‌شد.

  • نویسنده : کاظم محمدیان مصمم