مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: دفتر توسعه مشارکت اجتماعی جوانان هرمزگان در کشور رتبه 8را کسب نمود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،مظفر مهری خادمی نسب در جلسه با معاون امور جوانان و همکاران این حوزه ضمن تقدیروتشکر از زحمات همکاران امور جوانان ، حوزه معاونت امورجوانان را الگوی ازتعهد ،پشتکار، کارگروهی و انسجام سازمانی نام برد واظهارداشت:دردیداربا دکتر سجادی مقام عالی وزارت ، بر حوزه جوانان و اهمیت برنامه هاو جلسات ستاد ساماندهی امورجوانان استان تاکید داشت.

مهری خادمی در ادامه بیان داشت: رشد ۱۶۱درصدی در افزایش تعداد کارگاه های آموزشی مهارتهای زندگی و کسب و کار توسط مراکز مشاوره و سازمان های مردم نهاد ماحصل تلاش حوزه ازدواج و تعالی خانواده اداره کل و همکاران ادارات شهرستانهای استان می باشد که جای تقدیر و تشکر را دارد.

وی در جمع همکاران معاونت امور جوانان خاطر نشان کرد:در کنار افزایش کمی برنامه ها به کیفیت بایدپرداخته شود و در توزیع خدمات ،عدالت رعایت شود و از مناطق کمتر برخوردار غافل نشوید .

معاون امور جوانان گفت: برابر عملکرد خوب همکاران در دفتر توسعه مشارکت اجتماعی جوانان رشد قابل توجه در ثبت و صدور مجوز سازمان مردم نهاد جوانان. داشتیم و کسب رتبه ۸در کشور را بدست آوردیم .

مجتبی عامری افزود ؛برگزاری بیش از ۲۲۷کارگاه آموزشی در سراسر استان به صورت مجازی و حضوری ارائه خدمات مشاوره رایگان و دانش افزایی رایگان داشتیم

عامری در ادامه از اهمیت برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان عنوان کردوگفت:بیش از ۶۵جلسه ستاد و کمیته تخصصی در سراسر استان با بیش از ۱۲۹مصوبه گام های موثری در رفع دغدغه های جوانان بود

وی تصریح کرد:معرفی بیش از ۳۰۵نفر از متقاضیان تسهیلات اشتغال به بانک عامل در جهت راه اندازی کسب و کار خرد و دریافت ۲۰۹نفر تسهیلات کم بهره ، میزبانی سه رویداد ملی در استان ، حمایت بیش از ۱۰پایان نامه تحصیلات تکمیلی ، انعقاد بیش از سه تفاهم نامه همکاری برون دستگاهی و…..از جمله عملکرد این حوزه می باشد.

انتهای پیام