مخترع جوان هرمزگانی سینا راد با شرکت در هشتمین جشنواره بین‌المللی اختراعات کشور تایوان 2022، كه توسط سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان WIIPA برگزار شد ، با کسب عنوان سوم جهان بین 32 کشور مدال برنز را به خود اختصاص داد تا بدین ترتیب نام اتاق بازرگانی هرمزگان این بار در سکوهای جهانی مطرح و مورد تقدیر قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، احمدرضا راد عضو فعال و جوان اتاق بازرگانی استان هرمزگان با عنوان ” اپلیکیشن اختصاصی بازدید مجازی از خطوط تولید کارخانجات با استفاده از واقعیت مجازی VR بر پایه متاورس” در جشنواره جهانی اختراعات و طراحی ۲۰۲۲ تایوان پذیرفته و پس از احراز جایگاه سوم و مدال برنز این دور از مسابقات را کسب نمود.

‎سینا راد ، مدیر شرکت بازرگانى راد در خصوص اختراع خود و ویژگی‌های این مسابقه اظهار داشت: این دوره از مسابقات به صورت سالانه با هدف شناخت ایده‏ ها و اختراعات برتر و افزایش سطح نوآوری در جهان با نظارت و حمایت سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان برگزار می‏ شود.

‎وی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات با حضور ۳۲ کشور از جمله آمریکا، کانادا، انگلیس، لهستان، کرواسی، رومانی، سوئد، چین، ژاپن، تایوان، کره جنوبی، جمهوری چک و… که عضو سازمان جهانی اختراعات هستند، حضور داشتند و به رقابت پرداختند. این جشنواره از ۱۰ تا ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۱ در کشور تایوان، در شهر کاووشینگ برگزار و در پایان نتایج اعلام شد.

راد افزود: در این جشنواره طرح‌های نوآورانه از کشورهای مختلف جهان به منظور انتقال تکنولوژی،‌ تجاری‌سازی، شبکه‌یابی و فروش شرکت داشتند که در قالب ۳۴ کارگروه تخصصی و بیش از ۵۰۰ طرح مورد داوری قرار گرفتند و نفرات برتر معرفی شد.

‎وی بیان کرد: اختراع من به منظور سهولت بیشتر در عرصه تجارت بین المللى طراحی شده است.جامعه هدف این اختراع، تولیدکنندگان، اهالى تجارت و صنعتگرانند؛ اما به منظور کاربرى هاى دیگر نیز می توان از آن استفاده کرد.

‎گفتنی است، “سینا راد” تاجر جوان هرمزگانی، دانشجوی مدیریت بازرگانی، مدیرعامل شرکت تجاری راد و عضو جوان و فعال اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان هرمزگان می باشد.

همچنین طی نشستی رییس اتاق بازرگانی هرمزگان با اعطای لوح تقدیر از سینا راد به عنوان جوانترین عضو اتاق بازرگانی هرمزگان به دلیل کسب این موفقیت بزرگ قدردانی به عمل آورد.

انتهای پیام