مدیرعامل فولاد هرمزگان از کسب 35 عنوان ملی و بین‌المللی قهرمانی توسط تیم های ورزشی فولاد هرمزگان در 15 ماه اخیر خبر داد و گفت: فولاد هرمزگان در حوزه ورزش و فعالیت‌های اجتماعی پیشرو است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، عطاا… معروفخانی، در مراسم استقبال از تیم شش نفره فولاد هرمزگان، قهرمان مسابقات فوتبال کارگری مسابقات جهانی شرکت‌های کارگری در کشور روسیه، اظهار داشت : به تک تک اعضای تیم که با تلاش خود قهرمانی جهان را به نام ایران ثبت کرده و پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آوردند و موجب خوشحالی مردم کشور و استان هرمزگان شدند.

معروفخانی ، با بیان اینکه ما در طول ۱۵ ماه گذشته ۲ قهرمانی را در سطح جهانی و ۳۳ مقام استانی و کشوری را کسب کردیم که نتیجه بی‌نظیری بوده است، افزود : اگر موفقیت‌هایی در عرصه تولید و توسعه فولاد و یا در عرصه ورزش داشتیم، با همراهی مهندس دوستی استاندار هرمزگان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مهندس طیب نیا مدیرعامل فولاد مبارکه ممکن شد.

وی،  تصریح کرد: ما همواره مصمم هستیم که برای خوشحالی مردم این استان در حوزه ورزش و فعالیت‌های اجتماعی پیشرو باشیم. ما این مسیر را برای حمایت از ورزش هرمزگان ادامه خواهیم داد، چراکه به ظرفیت‌های این استان ایمان دارم.

مدیرعامل فولاد هرمزگان ، بیان داشت : امیدوارم با کمک و همراهی مسئولان استانی، بازیکنان ما در تیم فوتبال فولاد هرمزگان بتوانند در عرصه‌های ملی و بین‌المللی موفق به کسب مقام قهرمانی شوند.

انتهای پیام