با تلاش ضربتی پلیس استان 4 سوداگر مرگ دستگیر و بیش از 500 کيلو ترياک کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، سردار غلامرضا جعفری در تشریح جزئیات این خبر ، بیان داشت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جاسک در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ ، با انجام کار اطلاعاتی از قصد انتقال یک محموله مواد مخدر توسط قاچاقچیان به صورت ترانزیت مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دادند.

وی افزود : مأموران ضمن رصد تردد سوداگران با تشکیل چند اکیپ و با همکاری ماموران انتظامی میناب و هدایت عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محل اعزام و حین پایش و کنترل خودرو های عبوری به ۳ دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک شده با ایجاد علائم و هشدارهای پلیسی دستور توقف دادند که متهمان بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز طولانی و تیراندازی به سمت لاستیک خودروها ، هر سه خودرو را متوقف کردند .

جعفری اظهار داشت : در بازرسی از خودروهای توقیفی و از قسمت صندوق عقب و پشت صندلی خودروها ۵۴۴ کیلو و ۱۶۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به دستگیری ۴ قاچاقچی و سوداگر مرگ و معری آنان به دستگاه قضائی، از عموم شهروندان و مردم قدرشناس استان خواست، در صورت مشاهده یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک ، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای خبر /