سرپرست انتظامی شهرستان بستک از کشف دو بهله پرنده شکاری کمیاب (عقاب) به ارزش ۸ میلیارد ریال از یک دستگاه خودروی پراید وانت در شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، سرهنگ عبدالرحیم دهقان در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت : مأموران پاسگاه انتظامی جناح شهرستان بستک حین کنترل محور مواصلاتی “خور-جناح” به یک دستگاه خودروی پراید وانت مشکوک و دستور توقف دادند.

سرهنگ دهقان بیان داشت : مأموران با هوشیاری کامل در بازرسی از این خودرو تعداد دو بهله عقاب شکاری کمیاب قاچاق کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش تقریبی عقاب های کمیاب کشف شده ۸ میلیارد ریال است، اظهار داشت : دو متهم که قصد داشتند عقابها را به کشورهای حاشیه خلیج فارس قاچاق کنند در این زمینه دستگیر که با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

سرپرست انتظامی شهرستان بستک با اشاره به اینکه دومتهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند ، تأکید کرد : جامعه و محیط زیست هیچگونه تعرض به بیت المال و طبیعت را برنمی تابد و پلیس به عنوان مجری قانون با متخلفان و شکارچیان به شدت برخورد خواهد کرد.

این مسئول انتظامی در پایان از شهروندان خواست در راستای مبارزه با قاچاق پرندگان نادر و حفظ سرمایه های ملی پلیس را یاری کنند و با شماره تلفن ۱۱۰ هرگونه اخبار و اطلاعات خود را گزارش کنند.

انتهای پیام