فرمانده مرزبانی هرمزگان از کشف و توقیف محموله بزرگ سوخت قاچاق به میزان ۵۶۸هزار و ۵۸۰ لیتر از نوع گازوئیل در سواحل خلیج فارس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، سردار حسین دهکی تشریح کرد : مرزبانان هرمزگان پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت درآبهای بندرعباس و سیریک  ، بلافاصله برای بررسی موضوع  به محل اعزام شدند.

دهکی ، افزود : مرزبانان پس از بررسی مناطق ، ۸ فروند شناور  حاوی ۵۶۸ هزار و ۵۸۰لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را در حوزه استحفاظی خود کشف کردند.

وی ارزش محموله سوخت قاچاق کشف شده رابنابر اظهار نظر کارشناسان بیش از ۳۰۵ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در همین رابطه ۱۸نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده مرزبانی هرمزگان با تاکید بر برخورد جدی با قاچاقچیان، گفت: نیروهای مرزبانی با اشراف اطلاعاتی و حضور در تمام نقاط مرزی کشور اجازه نمی‌دهند قاچاقچیان در هیچ نقطه‌ای از مرزهای ایران اسلامی احساس امنیت و آرامش کنند و به هیچ وجه اجازه نمی دهند، عده ای سودجو منافع ملی را به خطر بیندازند و به تولید کالاهای اساسی کشور ضربه بزنند.

انتهای پیام