فرمانده انتظامی استان از کشف ۷۰۰ کیلو و ۳۳۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک با اشرافیت بالای پلیس در شهرستان بستک خبر داد و گفت: در این زمینه طی یک عملیات منسجم و موفق پلیسی یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر شده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،سردار غلامرضا جعفری گفت: مأموران انتظامی بخش جناح شهرستان بستک در راستای مبارزه جدی با قاچاق مواد مخدر با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیس از قصد جابجایی یک محموله مواد مخدر از مسیر خور _ بستک مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

 جعفری افزود: مأموران با تشکیل اکیپی به محل اعزام و حین گشت زنی و تعقیب و مراقبت های لازم به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴٠۵  متعلق به قاچاقچیان مشکوک و دستور توقف دادند.

وی اظهار داشت: راننده خودرو با مشاهده مأموران و بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد.

 فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: پس از تعقیب و مراقبت طولانی و استفاده از اصل غافلگیری و توانمندی بالای عملیاتی پلیس، خودرو مذکور متوقف و در بازرسی  از آن مقدار ۷۰۰ کیلو و ۳۳۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

جعفری اظهارداشت: در این رابطه یک نفر قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد و اقدامات مأموران جهت دستگیری سایر اعضای احتمالی این باند ادامه دارد.

 انتهای پیام