با هوشیاری و تیزبینی مأموران انتظامی پاسگاه جناح شهرستان بستک در بازرسی از یک دستگاه پراید 194 کیلو تریاک کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، سردار غلامرضا جعفری گفت: مأموران انتظامی شهرستان بستک در پی اطلاع از ورود یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدر به حوزه استان اقدامات لازم عملیاتی و خط سیر این محموله را مورد بررسی و رصد اطلاعاتی خود قرار دادند.
وی اظهار داشت: در این راستا مأموران با رصد تحرکات قاچاقچیان از جابجایی مواد توسط یک دستگاه پراید در محور”لاورمیستان به سمت لامرد” مطلع و با هماهنگی قضائی و تشکیل اکیپی مجرب به محل مورد نظر اعزام و اقدام به پایش خودروهای عبوری و مشکوک در محور نمودند.
این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: پس از لحظاتی خودرو پراید حامل مواد مشاهده و مأموران دستور ایست صادر کردند که راننده با تغییر مسیر، سعی بر منحرف نمودن خودروی مأموران داشت که با تیزهوشی مأموران موفق نگردید و راننده پس از طی مسافتی با توجه به سرعت عمل مأموران، عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن خودرو و استفاده از تاریکی هوا از محل متواری شد.
سردار “جعفری” با اشاره به اینکه هویت راننده و سایراعضای این باند شناسایی و اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی مذکور مقدار ۱۹۴ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان در پایان بیان داشت: مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر خط قرمز پلیس بوده و در مقابله با پدیده خانمان سوز قاچاق مواد افیونی پلیس عزم راسخ دارد و از شهروندان درخواست داریم اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای خبر /